Педагогикалық технологиялардың жалпы мәселелері

Прочие работы
23.10.2012 09:50

Педагогикалық технологиялардың жалпы мәселелері.
Жоспары:
1. Педагогикалық технологиялардың тарихи – теориялық негіздері.
2. Педагогикалық технология пәнінің тірек ұғымдары. «технология», «шеберлік», «техника» т.б.
3. Педагогикалық қызметтің ерекшеліктері.

Педагогикалық технологиялардың мазмұны
Жоспары
1.Педагогикалық технологиялардың құрылымдық мазмұны.
2. Педагогикалық ықпал ету принциптері.
3. Педагогикалық ықпал ету қызметі.

Педагогикалық технологиялардың трек операциялары
Жоспары:
1 Педагогикалық техника
2 Педагогикалық тірек операцияларды тандай білу жолдары.
3 Педагогикалық ықпал ету принциптері.

Педагогикалық технологиялардың негізгі элементтері.
Жоспары
1. Педагогикалық қарым – қатынас және оның қызметі.
а) бірінші қызметі: баланы қарым – қатынаста «ашылуға» үйрету.
ә) екінші қызметі: қарым – қатынаста баланың өзінің «қатысуы».
б) үшініші қызметі: педагогикалық қарым – қатынаста жоғарғы сезімде болуы. (возвышение ребенка).

Педагогикалық технологиялардың қосымша элементтері
Жоспары:
1. Психологиялық жағдай (климат ) жасау .
2. Топтық іс- ірекетті ұйымдастыру технологиясы.
3. Оқушылардың қылықтарына қарай қолданылатын педагогикалық технология.
4. Этикалық қорғану.

Педагогикалық технологиялардың дамуы.
Жоспары
1) Заттық кеңістік орта құру технологиясы.
2) Педагогикалық шығармашылық технологиясы (импровизация).

Дамыта оқыту технологиясы және сын тұрғысынан ойлау технологиясы.
Жоспары
Дамыта оқыту технологиясы (Қазақстандық және Ресейлік тәжірибелерді салыстыра отырып қарастыру)
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы.

Саралап деңгейлеп оқыту технологиясы.
Жоспары
1. Дамыту технологиясы туралы түсінік.
2. Оның стратегиялары, тапсырмалық деңгейдегі.

Тәй- тәй технологиясы (Шаг за шагом).
Жоспар:
1. Тәй-тәй технологиясының теориялық негіздері.
2. Технологиясының Қазақстанда тәжірибеге еңгізу жолдары.
3. Белсенділік орталықтарын құру және сабақты ұйымдастыру әдістері.
4. Ата-аналарды технология тарту тиімділігі.

Ұжымдық оқыту технологиясы.

Бастауыш сыныптарда жаңа педагогикалық технологиялардың түрлері.
1. Дидактикалық бірліктерді ірілендіру технологиясы (ДБІ) – математикалық білім технологиясы.
2. Сын тұрғысынан ойлау.
3. Ұжымдық оқыту технологиясы (ҰОТ-КСО).
4. Өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теориясы (ӨТШТ-ТРИЗ).
5. Деңгейлік саралау (уровневая дифференциация).
6. Дамыта оқыту. Эльконин мен Давыдовтың дидактикалық жүйесі.
7. Проблемалық оқыту.
8. Ынтымақтастық педагогикасы.
9. Білім беруді ізгілендіру технологиясы (Ш.А. Амонашвили).
10. Ойын арқылы оқыту технологиясы.
11.Тірек белгілері (сызбасы, сигналы) аркылы оқыту технологиясы.
12. Түсіндіре, оздыра оқыту технологиясы.
13. Бағдарламалап оқыту технологиясы.
14. Оқытудың компьютерлік технологиясы.
15. Өздігінен даму технологиясы.
16. Модульдік оқыту технологиясы.
17. Жүйелі оқытуды жеделдету технологиясы.
18. Ақыл-ой Одиссеясы – технологиясы.
19. Оқушылардың оқу-зерттеу іс-әрекетін қалыптастыру.

 
free pokereverest poker revie

Контакты

Если вы хотите купить работу: 8 775 3333 7 91

Рефераты - 500

Курсовые - 2000

Дипломные - 5000



Яндекс.Метрика